Czas: Szkolenie 2 dniowe w godzinach 9-16 (preferowane dni sobota – niedziela)

Metody szkoleniowe:  zajęcia interaktywne przy wykorzystaniu prezentacji audio-video, analiza przypadku, oraz test wiedzy.

PROGRAM SZKOLENIA:

Celem głównym szkolenia jest nabycie umiejętność prowadzenia komunikacji na Facebooku oraz wykorzystywania jego potencjału reklamowego.

Celem szczegółowym szkolenia jest nabycie przez uczestników umiejętności takich jak:

  • Umiejętne prowadzenie fanpage na Facebooku, aby angażować swoich fanów
  • Legalne sposoby pozyskiwania fanów Jak utrzymywać ich zainteresowanie?
  • Jakie rodzaje postów kochają użytkownicy Facebooka?
  • Jak skutecznie reklamować się na Facebooku, by ,,wyciągać” maksimum korzyści z zainwestowanego budżetu?
  • Jakie nowości wprowadził ostatnio Facebook? Dlaczego musisz je znać?

Rezultaty :
• Poznanie najnowszych  możliwości marketingu na Facebooku
• wdrożenie skutecznych praktyk w zarządzaniu fanpage na Faceboooku,
• zwiększenie efektywności prowadzenia fanpage na Facebooku
• zwiększenie skuteczności działań reklamowych na Facebooku
• nabycie wiedzy jak klienci angażują się w komunikację w mediach społecznościowych

• dopasowanie  działań promocyjnych na Facebook do profilu odbiorców

Program szkolenia Facebook Marketing + Facebook Ads

Dzień I

  1. Facebook w erze cyfrowej. Rola poszczególnych kanałów w marketingu i sprzedaży online.

przerwa

  1. Facebook na przestrzeni lat. Jak zmieniał się algorytm i kierunek rozwoju serwisu.
  2. Twój profil firmowy – co musi zawierać?
  3. Reklamy na Facebooku

przerwa

  1. Jak zwiększyć zaangażowanie i liczbę fanów?
  2. Wydarzenia, grupy i live streaming – dlaczego są tak istotne?
  3. Zarządzanie relacjami na Facebooku
  4. Tips and Tricks – nowości Facebooka i niestandardowe formaty.

przerwa

  1. Panel dyskusyjny

Dzień II

  1.  Remarketing – rób to dobrze
  2. Zaawansowana kampania na Facebooku krok po kroku
  3. Raporty na Facebooku

przerwa

  1. Co poza Facebookiem?
  2. Messenger Marketing – wprowadzenie

przerwa

  1. Zaawansowane tworzenie grup docelowych 
  2. Proces tworzenia kampanii z wykorzystaniem pixeli FB

przerwa

  1. Realizacja kampanii z celem na konwersję i pozyskanie leadów w B2B i B2C
  2. jakie nowości Facebooka musisz znać i jak je wdrożyć?
  3. Gdy stać Cię na więcej, a Facebook to za mało. Facebook API jako źródło nieograniczonej wiedzy.

panel dyskusyjny

Podsumowanie wiedzy zdobytej, na szkoleniu na bazie prywatnych przykładów i pytań, podczas interaktywnej dyskusji z uczestnikami szkolenia.

Prowadzący: Marcin Stefański

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!

Terminy: 22-23.09.2018, 27-28.10.2018, 1-2.12.2018

Cena za szkolenie: 320 zł. netto + VAT

*cena brutto dla stawki VAT zw w przypadku oświadczenia Zleceniodawcy, że szkolenie jest finansowane w min. 70% z budżetu publicznego i jest usługą kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego.

Możliwość dofinansowania szkoleń w ramach projektu „Usługi rozwojowe dla MŚP w podregionie lubelskim” . Szczegółowe informacje na temat dofinansowania na studia podyplomowe dla firm i pracowników znajdują się na stronie Lubelskiego Parku Naukowo Technologicznego w Lublinie lub KFS MUP w Lublinie

Aby wziąć udział w szkoleniu:

1. Pobierz formularz i wypełnij. Nie zapomnij – wpisz termin szkolenia

2. Dokonaj opłaty za szkolenie

3. Wyślij formularz zgłoszeniowy wraz z potwierdzeniem opłaty na adres szkolenia@wspa.pl

Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Szkolenie zostanie uruchomione po zebraniu odpowiedniej liczby osób.

Zgłoszenia i informacje:

Dla zapisania się na kurs należy złożyć wypełniony formularz zgłoszeniowy. W razie finansowania uczestnictwa w szkoleniu przez pracodawcę, prosimy o wypełnienie oświadczenia o finansowaniu.

Centrum Kształcenia Podyplomowego i Szkoleń WSPA

ul. Bursaki 12, Lublin

pokój 100

szkolenia@wspa.pl

tel. 81 45-29-444