Cel szkolenia:

Prowadzisz własny biznes, planujesz go założyć lub odpowiadasz za komunikację w social media w niedużej firmie i wiesz, że media społecznościowe to najtańszy i najskuteczniejszy sposób dotarcia do klienta. Proponujemy szkolenie, które ma na celu poszerzenie i uporządkowanie Twojej wiedzy o serwisach społecznościowych. Obecnie prawie każdy z nas z nich korzysta, ale jak z sukcesem zaangażować społeczność, zainteresować innych, tak by sami promowali Twoją markę. W jaki sposób dopasować kanały komunikacji do specyfiki firmy i jej celów biznesowych? Co robić a czego unikać by nie popełniać błędów, które mogą wiele kosztować. Odpowiedzi na te pytania uzyskasz na szkoleniu Social media marketing w biznesie. Dodatkowo wspólnie wypracujemy strategię obecności w social media specjalnie dla Ciebie.

Proponowane terminy:  I edycja: 27 i 28 październik 2018 r., IIedycja: 15 i 16 grudnia 2018 r.

Tematyka szkolenia:

  1. Na początek- 2 godziny
  • Do czego można wykorzystać media społecznościowe w biznesie? (Social Recruitment and Employer Branding, Social CRM, Social Commerce (B2C), Personal Branding, Networking (B2B))
  • Sytuacja mediów społecznościowych w Polsce- tendencje rozwoju
  • Najnowsze trendy i strategie działania w social media
  1. Treść i format- 4 godziny
  • Content, który porywa i generuje zaangażowanie
  • Formaty, które działają (Narzędzia content marketingu-ciekawe aplikacje i programy)
  1. Strategia obecności w social media- 1 godziny
  • Dla kogo YouTube, Twitter, Facebook, Pinterest, LinkedIn?
  • Funkcjonalność poszczególnych mediów społecznościowych dla biznesu (Jak wykorzystywać potrzebne dla biznesu opcje popularnych serwisów społecznościowych?)
  1. Wsparcie sprzedaży w mediach społecznościowych- 1 godzina
  • Co zrobić by promować produkty i nie uczynić z serwisów społecznościowych kopii strony internetowej z ofertą?
  • Skuteczne akcje konkursowe
  • Pozyskiwanie ambasadorów marki
  1. Kryzys w social media- case study i strategie- 1 godzina
  • Zarzadzanie reputacją w sieci
  • Jak unikać i niwelować skutki kryzysów wizerunkowych w social media?
  1. Warsztat: Opracowanie strategii obecności w social media- 3 godziny

Trener:

Magda Parzyszek

Doktor nauk społecznych, specjalność Socjologia Internetu, autorka wielu publikacji dotyczących nowych mediów, wykładowca WSPA. Wieloletni pracownik wojewódzkich instytucji kultury, organizatorka wielu szkoleń, konferencji i wydarzeń kulturalnych. Od kilku lat prowadząca zajęcia ze studentami oraz warsztaty dotyczące marketingu internetowego, social media marketingu i content marketingu.

Formy nauczania: wykład i prezentacja, warsztat, analiza case study

Korzyści ze szkolenia:

  • Poznasz specyfikę wykorzystania mediów społecznościowych w biznesie
  • Podpowiemy Ci jak uniknąć błędów, które mogą doprowadzić Twoją firmę do wizerunkowego kryzysu
  • Poznasz najnowsze trendy i strategie działania w social media
  • Podpowiemy Ci kilka pomysłów na skuteczne budowanie społeczności wokół Twojej marki
  • Poznasz aktualne strategie i schematy podnoszące jakość Twoich treści
  • Podpowiemy Ci skąd czerpać ciekawe pomysły na content
  • Poznasz zasady skutecznej komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych
  • Podpowiemy Ci jak wykorzystywać potrzebne dla biznesu opcje i funkcje popularnych serwisów społecznościowych
  • Pomożemy Ci opracować strategię obecności w social media

Ilość godzin: 12

Minimalna ilość Uczestników 7 osób.

Odpłatność za kurs : 240 zł. netto+ VAT

*cena brutto dla stawki VAT zw w przypadku oświadczenia Zleceniodawcy, że szkolenie jest finansowane w min. 70% z budżetu publicznego i jest usługą kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego.

Możliwość dofinansowania szkoleń w ramach projektu „Usługi rozwojowe dla MŚP w podregionie lubelskim” . Szczegółowe informacje na temat dofinansowania na studia podyplomowe dla firm i pracowników znajdują się na stronie Lubelskiego Parku Naukowo Technologicznego w Lublinie lub KFS MUP w Lublinie

​​​​​​​Aby wziąć udział w szkoleniu:

1. Pobierz formularz i wypełnij. Nie zapomnij – wpisz termin szkolenia

2. Dokonaj opłaty za szkolenie

3. Wyślij formularz zgłoszeniowy wraz z potwierdzeniem opłaty na adres szkolenia@wspa.pl

Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Szkolenie zostanie uruchomione po zebraniu odpowiedniej liczby osób.

Zgłoszenia i informacje:

Dla zapisania się na kurs należy złożyć wypełniony formularz zgłoszeniowy. W razie finansowania uczestnictwa w szkoleniu przez pracodawcę, prosimy o wypełnienie oświadczenia o finansowaniu.

Centrum Kształcenia Podyplomowego i Szkoleń WSPA

ul. Bursaki 12, Lublin

pokój 100

szkolenia@wspa.pl

tel. 81 45-29-444